Tuesday, November 9, 2010

FEEKO ICE BLANDED


Feeko Haus Sdn Bhd adalah sebuah syarikat pengeluar dan pengedar produk minuman berasaskan 'Ice Blended' dengan jenama Feeko Ice Blend.



Di samping itu juga Feeko Haus menyediakan khidmat latihan dan rundingan kepada usahawan-usahawan yang mahu memulakan perniagaan di bawah program Feeko Mobile dan Feeko Station.

Feeko Mobile telah diterima ramai dan melebarkan jaringan perniagaan seluruh Malaysia. Sambutan yang sangat menggalakan daripada penggemar Feeko telah memberi semangat syarikat untuk terus maju.

Visi Syarikat
Menjadi peneraju dalam industri minuman berasaskan 'Ice Blended' yang terkemuka di Malaysia (segmen penjaja). Untuk menceriakan pelanggan kami dengan menawarkan minuman yang berkualiti dan enak serta Halal dalam industri minuman.

Misi Syarikat
Mewujudkan dan memasarkan produk berinovasi yang menjangkau kehendak dan kepuasan pelanggan. Mementingkan kebersihan dan kualiti produk mengikut piawaian kerajaan.

2 comments:

  1. assalam..saya ramlah hashim dari pahang baru memulakan perniagaan ice blended feeko...bagaimana caranya saya nk dapatkan stok perisa feeko...berapa jumlah dn kuantiti perlu diambil..terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Asalam..sayaRahmat Kassim feeko tahun 2010 ingin mendapatkn malumat masih ada kah jenama feeko iceblended dipasaran

    ReplyDelete